«Powrót

Wojewódzkie podsumowanie 16. edycji konkursu na Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy

Wojewódzkie podsumowanie 16. edycji konkursu na Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy

Wojewódzkie podsumowanie 16. edycji konkursu na Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy

11 lipca 2018 r., w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Lublinie, odbyło się podsumowanie 16. edycji konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy" organizowanego przez Business Centre Club we współpracy z Ministerstwem Finansów.

Przedsiębiorcy już po raz 16. wybrali najbardziej profesjonalne i przyjazne urzędy skarbowe. Oceniali jakość obsługi podatnika przez urząd, łatwość komunikacji i kompetencje pracowników. Wśród 72 wyróżnionych urzędów skarbowych znalazło się 5 urzędów skarbowych z województwa lubelskiego:

  • Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie
  • Urząd Skarbowy w Krasnymstawie
  • Urząd Skarbowy we Włodawie
  • Urząd Skarbowy w Łukowie
  • Urząd Skarbowy w Radzyniu Podlaskim

Na uwagę zasługuje Urząd Skarbowy w Łukowie, który otrzymał wyróżnienie już po raz szesnasty. Certyfikat „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy" przyznawany jest na rok.

W spotkaniu udział wzięli naczelnicy urzędów skarbowych województwa lubelskiego oraz przedstawiciele przedsiębiorców i pracodawców z Lubelszczyzny. Gospodarzami uroczystości byli Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Lublinie – dr hab. Leszek Bielecki oraz Kanclerz Lubelskiej Loży BCC – Mirosława Gałan.

Dyrektor Izby Administracji, gratulując naczelnikom nagrodzonych urzędów, podkreślił znaczenie dobrych relacji pomiędzy administracją skarbową i przedsiębiorcami. Dyrektor IAS zaznaczył też, że powstanie Krajowej Administracji Skarbowej zmieniło zasady działania urzędów skarbowych na bardziej przyjazne dla podatników. Następnie głos zabrała Pani Mirosława Gałan Kanclerz Lubelskiej Loży BCC, która podsumowała konkurs i omówiła wyniki tej edycji.

Celem konkursu, tak jak w poprzednich edycjach, było promowanie wysokich standardów obsługi klienta oraz tworzenie między administracją skarbową a przedsiębiorcą  relacji charakteryzujących się wzajemną życzliwością i profesjonalizmem. Ocenie przedsiębiorców podlegały: jakość obsługi podatnika przez urząd, łatwość komunikacji z urzędem oraz kompetencje pracowników. W tym roku przedsiębiorcy pytani byli również o ich spostrzeżenia dotyczące reformy Krajowej Administracji Skarbowej.

Rejestr zmian