«Powrót

Finał 16. edycji konkursu na Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy

Finał 16. edycji konkursu na Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy

Finał 16. edycji konkursu na Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy

  • Przedsiębiorcy już po raz 16. wybrali najbardziej profesjonalne i przyjazne urzędy skarbowe.
  • Oceniali jakość obsługi podatnika przez urząd, łatwość komunikacji i kompetencje pracowników.
  • W tegorocznej edycji wyróżniono 72 urzędy skarbowe.
29 czerwca 2018 r. w siedzibie BCC w Warszawie odbyła się gala finałowa konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy" organizowanego przez Business Centre Club we współpracy z Ministerstwem Finansów.
 
Wśród 72 wyróżnionych urzędów skarbowych znalazło się 5 urzędów skarbowych z województwa lubelskiego:
- Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie,
- Urząd Skarbowy w Krasnymstawie,
- Urząd Skarbowy we Włodawie,
- Urząd Skarbowy w Łukowie,
- Urząd Skarbowy w Radzyniu Podlaskim.
Na uwagę zasługuje Urząd Skarbowy w Łukowie, który otrzymał wyróżnienie już po raz szesnasty. Certyfikat „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy" przyznawany jest na rok.
 
Wiceminister finansów Szef Krajowej Administracji Skarbowej Marian Banaś, gratulując naczelnikom nagrodzonych urzędów, podkreślił znaczenie dobrych relacji pomiędzy administracją skarbową i przedsiębiorcami. Szef KAS zaznaczył też, że powstanie Krajowej Administracji Skarbowej zmieniło zasady działania urzędów skarbowych na bardziej przyjazne dla podatników.
 
Prezes Business Centre Club Marek Goliszewski przekazując gratulacje wyróżnionym powiedział, że Konkurs Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy ma duże znaczenie, ponieważ to przedsiębiorcy oceniają poszczególne urzędy skarbowe, jak im się na co dzień z urzędami współpracuje.
 
Celem konkursu, tak jak w poprzednich edycjach, było promowanie wysokich standardów obsługi klienta oraz tworzenie między administracją skarbową a przedsiębiorcą relacji charakteryzujących się wzajemną życzliwością i profesjonalizmem. Ocenie przedsiębiorców podlegały: jakość obsługi podatnika przez urząd, łatwość komunikacji z urzędem oraz kompetencje pracowników. W tym roku przedsiębiorcy pytani byli również o ich spostrzeżenia dotyczące reformy Krajowej Administracji Skarbowej.