Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Uwaga!

    Zachęcamy do korzystania z elektronicznych usług. W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędach skarbowych:

    • poniedziałek od 7:30 do 18:00
    • wtorek - piątek od 7:30 do 14:30

    Skargi i wnioski

    Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:

    • pisemnie na adres: Lubelski Urząd Skarbowy w Lublinie, ul. T. Zana 38, 20-601 Lublin;
    • w punkcie podawczym Urzędu Skarbowego w pok. 925;
    • za pośrednictwem ePUAP: or1128cgi2;
    • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.lus.lublin@mf.gov.pl;
    • faksem na numer: 81 826 23 01;
    • osobiście w siedzibie Lubelskiego Urzędu Skarbowego w Lublinie, we wszystkie dni robocze od wtorku do piątku w godzinach 7.15–15.15 oraz w każdy poniedziałek w godzinach 7.15 - 17.00.

    Naczelnik Lubelskiego Urzędu Skarbowego w Lublinie przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w godzinach od 10:00 do 11:00  (poniedziałek-piątek).

    Petycje, skargi i wnioski obywateli oraz organizacji społecznych dotyczące w szczególności:

    1. zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników,
    2. naruszenia praworządności lub interesów skarżących, a także
    3. przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw, zgłaszane są do:

    Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

    ul. Szeligowskiego 24

    20-883 Lublin

    Skargi i wnioski dotyczące działania urzędów skarbowych województwa lubelskiego i Izby Administracji Skarbowej w Lublinie przyjmowane są w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Lublinie przy ul. Szeligowskiego 24 w każdy poniedziałek w godzinach 7.15 - 17.00 oraz we wtorki, środy, czwartki i piątki w godzinach od 7.15 - 15.15 w sekretariacie Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

    Krajowy Telefon Interwencyjny Krajowej Administracji Skarbowej (KTI KAS)

    Krajowy Telefon Interwencyjny KAS jest scentralizowanym kanałem komunikacji służącym przyjmowaniu od naszych podatników informacji na temat:

    • naruszeń przepisów prawa podatkowego,
    • naruszeń przepisów prawa celnego,
    • opinii dotyczących funkcjonowania Krajowej Administracji Skarbowej.

    Numer Krajowego Telefonu Interwencyjnego Krajowej Administracji Skarbowej oraz adres internetowy są jednolite na terenie całego kraju. 
    Całodobowy bezpłatny telefon interwencyjny: 800 060 000
    adres e-mail: powiadom_kas@mf.gov.pl
    Zarówno telefon interwencyjny, jak i adres e-mail umożliwiają całkowicie anonimowe przekazanie informacji.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 27.05.2015 Data publikacji: 27.05.2015 09:55 Data ostatniej modyfikacji: 04.02.2022 13:10
    Autor: Naczelnik Lubelskiego Urzędu Skarbowego w Lublinie Osoba publikująca: Marta Szpakowska Osoba modyfikująca: Monika Daniel