- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług
i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT– nr telefonu (83) 344 95 38
VAT– nr telefonu (83) 344 95 60
CIT– nr telefonu (83) 344 95 45
podatek akcyzowy– nr telefonu (83) 344 95 53
spadki/darowizny– nr telefonu (83) 344 95 08
rejestracja podatników– nr telefonu (83) 344 95 14
egzekucja administracyjna– nr telefonu (83) 344 95 06
rachunkowość podatkowa – nr telefonu (83) 344 95 19
komórka wierzycielska - nr telefonu (83) 344 95 42, (83) 344 95 41
Adres e-mail urzędu skarbowego: sekretariat.us.biala-podlaska@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi,
od 14 września 2020 r. możliwa jest wizyta na Sali obsługi w urzędzie skarbowym przez 5 dni w tygodniu:
- Poniedziałek 7.30-18.00
- Wtorek-Piątek 7.30-14.30
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności