Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Nowe zasady obsługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z dwóch możliwych sposobów:

    Drugi Urząd Skarbowy w Lublinie przyjmuje umówionych klientów w:

    • poniedziałek od 7:30 do 18:00
    • wtorek - piątek od 7:30 do 14:30

    Sprawy można załatwić online bez wychodzenia z domu

    Sprawy podatkowe możesz załatwić na Portalu Podatkowym pod adresem www.podatki.gov.pl i serwisie www.biznes.gov.pl

    Kontakt telefoniczny z urzędem

    Od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 14:30 z Urzędem Skarbowym można kontaktować się w wybranych sprawach za pomocą dedykowanych numerów telefonicznych. Zobacz spis numerów (link)

    Elektroniczna skrzynka podawcza

    Wszystkie sprawy przez 7 dni w tygodniu można rozpocząć poprzez złożenie wniosku do Urzędu wykorzystując Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP).
    Aby można było złożyć wniosek poprzez ESP, wymagane jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (konto jest bezpłatne).
    Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (link).

    Skargi i wnioski

    Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:

    • pisemnie na adres: ul. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin;
    • w punkcie podawczym Drugiego Urzędu Skarbowego w Lublinie ul. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin ;
    • za pośrednictwem ePUAP;  /et1bh22l7s/SkrytkaESP
    • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.2us.lublin@mf.gov.pl
    • faksem na numer: 81 452 24 04;
    • osobiście w siedzibie Drugiego Urzędu Skarbowego w Lublinie, we wszystkie dni robocze od wtorku do piątku w godzinach 7.15–15.15 oraz w każdy poniedziałek w godzinach 7.15 - 17.00.

    Naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego w Lublinie przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w godzinach od 7 do 15 (poniedziałek-piątek).

    Petycje, skargi i wnioski obywateli oraz organizacji społecznych dotyczące w szczególności:

    1. zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników,
    2. naruszenia praworządności lub interesów skarżących, a także
    3. przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw, zgłaszane są do:

    Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

    ul. Szeligowskiego 24

    20-883 Lublin

    Skargi i wnioski dotyczące działania urzędów skarbowych województwa lubelskiego i Izby Administracji Skarbowej w Lublinie przyjmowane są w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Lublinie przy ul. Szeligowskiego 24 w każdy poniedziałek w godzinach 7.15 - 17.00 oraz we wtorki, środy, czwartki i piątki w godzinach od 7.15 - 15.15 w sekretariacie Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.

    Krajowy Telefon Interwencyjny Krajowej Administracji Skarbowej (KTI KAS)

    Krajowy Telefon Interwencyjny KAS jest scentralizowanym kanałem komunikacji służącym przyjmowaniu od naszych podatników informacji na temat:

    • naruszeń przepisów prawa podatkowego,
    • naruszeń przepisów prawa celnego,
    • opinii dotyczących funkcjonowania Krajowej Administracji Skarbowej.

    Numer Krajowego Telefonu Interwencyjnego Krajowej Administracji Skarbowej oraz adres internetowy są jednolite na terenie całego kraju. 
    Całodobowy bezpłatny telefon interwencyjny: 800 060 000
    adres e-mail: powiadom_kas@mf.gov.pl
    Zarówno telefon interwencyjny, jak i adres e-mail umożliwiają całkowicie anonimowe przekazanie informacji.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 27.05.2015 Data publikacji: 27.05.2015 05:44 Data ostatniej modyfikacji: 18.01.2024 13:00
    Autor: Naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego w Lublinie Osoba publikująca: Marta Szpakowska Osoba modyfikująca: Magdalena Wierzejska